Mindfulness i hverdagen

 Den grunnleggende treningen for å bli mer oppmerksom og tilstede i hverdagen oppnås gjennom å meditere mindfull. Mange studier viser lovende resultater og helsemessige fordeler for dem som praktiserer daglig. 

 Fordeler med mindfulness

Det foreligger en god del forskningsarbeid, og antall publiserte forskningsrapporter har økt i omfang de siste årene. 

Senke stressnivået

Et høyt stressnivå kan føre til beslutninger tatt i affekt, men ved et rolig sinn tar vi bedre beslutninger.

Redusere grublerier

Ved å rydde opp i tankene, sortere, kaste og frigjøre plass, vil du kanskje oppnå en roligere, dypere og bedre søvnkvalitet. God søvnkvalitet er avgjørende for å fungere godt.

Bedre Konsentrasjonsevnen

Ved øvelse kan kan du lære å kjenne deg bedre, utvikle kraften av konsentrasjon, ro og oppmerksomhet.

nysgjerring på mindfulnes?

Mindfulness for nysgjerrige

Her serveres du bloggartikler med informasjon om f.eks.: Hva er mindfulness, hvorfor ta i bruk mindfulness, hva hjelper det mot, fordeler og mye mer. Har du spørsmål om emnet, kan det kanskje bli den neste blogg artikkelen.



mindfulness i hverdagen

Praktisk mindfulness I hverdagslige situasjoner

På norsk blir mindfulness omtalt som oppmerksomhetstrening eller oppmerksomt nærvær. Lytte og se andre mennesker i familien, venner og i jobbsammenheng bygger relasjoner og samhandling mellom mennesker. 


mindfulness ressurser

Praktiske øvelser

Det er mange praktiske øvelser du kan gjøre i hverdagen utenom meditasjon. I denne seksjonen vil jeg belyse noen av dem.

Bevisst eller ubevisst tankesurr kan medvirke til dårlig nattesøvn. Er du der, er kanskje tiden kommet for å starte en sorteringsjobb av tankene.

Mindfulness kurs

Produkt lansering

Så snart det foreligger nye kurs, vil de bli presentert her. Har du spørsmål, ta gjerne kontakt.

Kan jeg tilby deg mine skriverier rett hjem til innboksen din?*

* Du kan når som helst og helt enkelt melde deg av.

>